سامانه تبلیغات پیامکی

توضیحاتی در رابطه با تبلیغات پیامکی و فروش سامانه

سامانه تبلیغات پیامکی

توضیحاتی در رابطه با تبلیغات پیامکی و فروش سامانه

  • ۱
  • ۰

به نام خداوند بخشنده مهربان.

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوستان و همراهان عزیز وگرامی. امروز من قصد دارم در این پست واستون یک معرفی اجمالی از وبلاگ و خودم و شیوه ی تبلیغات داشته باشم. امید است که بتوانم انطور که مورد رضایت شما دوستان است بنویسم و به بهترین نحو کار تبلیغات شما دوستان عزیز را انجام بدهم. من بهنام زارعان یکی از کارمندان راه دور شرکت سرمد پیام جاوید اصفهان هستم و هدف من از بر پایی این وبلاگ این بوده که شما دوستان عزیز با روش تبلبغات ما اشنا شده و اطمینان قلبی بالایی از شرکت و کار ما حاصل فرمایید. این شرکت اولین و معتبر ترین شرکت در زمینه ی تبلیغات پیامکی میباشد. بنده به عنوان کارمند این شرکت کارهای تبلیغاتی شما را پذیرفته و با بهترین قیمت و کیفیت به ثمر خواهم رساند. در واقع این شرکت با پیمان قرارداد بین شرکت های مختلف مخابراتی از جمله ایرانسل و شرکت همراه اول و.... قادر است که سفارش های پیامکی شما دوستان عزیز را در هر تعداد پیامکی که خواستار باشید، پذیرفته و با استفاده از دکل های مخابراتی این شرکت ها پیامک های شما را در هر استانی از کشور ارسال نماید. در این سامانه ما قادر خواهیم بود که پیامک های شما دوستداران عزیز و گرامی را برا اساس نوع استان،منطقه،جنسیت، بانک مشاغل،رده بندی سنی و..... تقسیم بندی کرده و به هر تعدادی که شما عزیزان خواستار باشید، ارسال میکنیم.

راه های ارتباطی جهت ثبت سفارش و خرید سامانه های پیامکی:

تلفن:09162415407

آدرس ایمیل:sarmadpayamcompany@gmail.com

کانال تلگرامی:sarmadpayamm@

ارتباط با ما در تلگرام: alosarmad@

آدرس شرکت: اصفهان، خیابان رباط اول، بعد از چهاراه استاد شهریار، ساختمان رضایی، واحد4

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی