سامانه تبلیغات پیامکی

توضیحاتی در رابطه با تبلیغات پیامکی و فروش سامانه

سامانه تبلیغات پیامکی

توضیحاتی در رابطه با تبلیغات پیامکی و فروش سامانه

  • ۰
  • ۰

به نام خداوند جان آفرین

با عرض سلام وادب خدمت شما عزیزان. و اما بعد از مراحل استعلام گرفتن شرکت از سازمان ثبت اسناد، رسیدیم به نحوه ی استعلام گرفتن کارمندان شرکت. نحوه استعلام گرفتن کارمندان شرکت سرمد پیام به شرح زیر است:

برای استعلام کارمندان شرکت سرمد پیام جاوید در ابتدا با شماره 34338229 -031 تماس حاص فرمایید (ساعت تماس جهت استعلام 8 الی 13)

پس از برقراری تماس٬تلفن شرکت سرمد پیام جاوید به صورت کامپیوتری جواب شما را خواهد داد٬ که شما دوستان عزیز امور کارمندان را شماره گیری نموده٬ و بعد از چند لحظه به داخلی مورد نظر وصل خواهید شد

بعد از اینکه به امور کارمندان وصل شدید٬ نام و نام خانوادگی بنده (بهنام زارعان) به کد ملی: ۶۶۰۰۰۶۹۷۵۹ را به شخص مورد نظر اعلام کنید و نتیجه استعلام را دریافت خواهید کرد و معتبر بودن کار بنده در این شرکت برای شما دوستان گرامی مشخص خواهد شد.


و در اینجای کار، تمام مراحل استعلام گرفتن از شرکت و کارمندان را برای شما عزیزان به طور مختصر توضیح دادم و بنده وظیفه خود دانستم که همه ی این مراحل را برای اطمینان و آسایش شما دوستان گرامی فراهم کنم و به شما این اطمینان را بدهم که شرکت ما و کار تبلیغاتی بنده کاملا قانونی بوده و شما با خیال راحت و آسوده تبلیغات پیامکی خود را با بهترین قیمت و کیفیت در سراسر کشور به ما بسپارید و به بهترین نحو ثمره ی آن را مشاهده کنید. با آرزوی توفیق روز افزون برای شما عزیزان.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی