سامانه تبلیغات پیامکی

توضیحاتی در رابطه با تبلیغات پیامکی و فروش سامانه

سامانه تبلیغات پیامکی

توضیحاتی در رابطه با تبلیغات پیامکی و فروش سامانه

  • ۰
  • ۰
به نام خداوند جان آفرین

با عرض سلام و ادب. پس از توضیح مراحل استعلام کلی از شرکت و کارمندان، رسیدیم به چگونگی ارسال پیامک های انبوه در سراسر کشور. در این پست بنده قصد دارم چگونگی ارسال پیامک ها را برای شما به طور مختصر توضیح بدهم. 

همان طور که میدانید، امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و کسب و کارهای اینترنتی، تبلیغات پیامکی نیز پیشرفت چشمگیری داشته است. در تبلیغات پیامکی ما قادر خواهیم بود در کمترین زمان ممکن، تبلیغات شما را در سراسر کشور به تعداد انبوه و یا به خواسته ی شما عزیزان ارسال کنیم. همچنین تبلیغات پیامکی نسبت به تبلیغات کاغذی و.... هزینه ی کمتری داشته و بیشتر در معرض دید مشتری قرار میگیرد زیرا در تبلیغات پیامکی، هر تبلیغ به صورت پیامک، به شخص مورد نظر ارسال می شود و به خاطر همین بیشتر مورد استقبال قرار میگیرد.

در سامانه ی پیامکی شرکت سرمد پیام جاوید ما قادر خواهیم بود پیامک های شما دوستان و مشتریان عزیز را بر اساس نوع: منطقه،استان،شهرستان،کد پستی شهر مورد نظر،جنسیت و سن افراد، اپراتورهای همراه اول و ایرانسل و..... تقسیم بندی کرده و در سراسر کشور به صورت تعداد انبوه ارسال کنیم.

و اما پس از شرح توضیحات شفاهی بنده تصمیم گرفتم جهت اطمینان و رضایت شما دوستان و مشتریان عزیز بسیاری از این موارد را به صورت تصویری شرح بدهم.

سامانه ی پیامکی شرکت سرمد پیام اصفهان دارای بخش های متعدد و مختلفی میباشد که در تصویر زیر به شرح آنها خواهیم پرداخت:


همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید این پنل یا سامانه ی پیامکی شامل بخش های متعددی میباشد که عبارت اند از:
1-ارسال پیامک،که با کلیک بر روی آن صفحه ی جدیدی باز میشود که خود شامل چند بخش دیگر میشود که عبارت اند از: ارسال پیامک تکی، ارسال پیامک گروهی، ارسال پیامک پویا و....

2- ارسال در آینده، که با کلیک کردن بر روی آن این بخش نیز به چند بخش دیگر تقسیم بندی شده که عبارت اند از: ارسال تکی در آینده، ارسال گروهی در آینده، ارسال در سر رسید تولد و ازدواج و....


3- ارسال به bts، شهر، منطقه، جنسیت ایرانسل که با کلید بر روی آن، بخش های دیگری باز میشود که عبارت اند از: ارسال پیامک انبوه از طریق bts (یا همان دکل های مخابراتی) ایرانسل، ارسال به شهر، منطقه و جنسیت. که در تصویر زیر مشاهده میکنید:


همچنین با کلیک کردن بر روی گزینه ارسال پیامک انبوه از طریق bts ایرانسل صفحه جدیدی باز میشود که در تصویر زیر مشاهده میکنید. همچنین قابل ذکر است که این گزینه برای ارسال پیامک های بالای 50000 پیامک است یعنی پیامک کمتر از 50000 عدد را  قبول نمیکند.


4-  گزینه ی بعدی که بیشترین کار با با این گزینه است، ارسال هدفمند میباشد که این گزینه تعداد پیامک های کم را نیز قبول کرده و بر اساس نوع جنسیت و سن افراد آنها را تقسیم بندی میکند.که عبارت اند از: ارسال برا اساس کد پستی، ارسال به شهر و استان و پیش شماره همراه اول، ارسال به شهر و استان ایرانسل و..... که در تصویر زیر مشاهده میکنید:


و کاربردهای دیگر این سامانه ی پیامکی، و اما مهم تر از همه اینکه پس از ثبت سفارش توسط شما عزیران، ما کار خود را شروع خواهیم کرد و هر تعداد پیامکی که شما درخواست نموده اید را ارسال خواهیم نمود. پس از اینکه پیام های شما ارسال گردید، برای رضایت و اطمینان شما مشتریان عزیز، رسیدی از ارسال پیامک های شما، برایتان ارسال میکنیم. همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید:

  • ۹۵/۰۸/۲۵
  • بهنام زارعان

نظرات (۳)

  • پنل اس ام اس نیازپرداز
  • پنل اس ام اس

    اطلاع رسانی و تبلیغات پیامکی هدفمند

    یکی از ارزانترین، سریعترین و موثرترین روش تبلیغات، ارسال پیامک تبلیغاتی میباشد با استفاده از امکانات قدرتمندی که پنل اس ام اس نیازپرداز در اختیار شما قرار میدهد میتوانید متن تاثیر گذار خود را در کمترین زمان ممکن به مخاطبان خود برسانید و با استفاده از بانک شماره ها و دیگر امکانات پنل پیامک، محصول و کار خود را تبلیغ نمایید و از این طریق مشتریان خود را افزایش دهید.

    https://www.niazpardaz-sms.com/

  • ارغوان سادات حسینی
  • به امید روز های خوب

     

  • اغوان سادات حسینی
  • چیدمانه خیلی الیه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی