سامانه تبلیغات پیامکی

توضیحاتی در رابطه با تبلیغات پیامکی و فروش سامانه

سامانه تبلیغات پیامکی

توضیحاتی در رابطه با تبلیغات پیامکی و فروش سامانه

  • ۰
  • ۰

به نام خداوند بخشنده ی مهربان

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه ی شما دوستان عزیز و گرامی. امروز بنده قصد دارم در این پست واستون در رابطه ی با قیمت هر پیامک، کاراکترهای پیامک و تاثیر گذاری کاراکترها بر روی قیمت هر پیامک صحبت کنم.

همانطور که شما دوستان عزیز مستحضر هستید، شرکت ما عضو انجمن پیام کوتاه ایران بوده و با شرکت های مخابراتی نیز قرار داد دارد. لذا 70% این قیمت به شرکت های مخابراتی و 27 الی 28% آن نیز به شرکت و انجمن پیام کوتاه ایران تعلق داشته و 2 الی 3% این قیمت سود کار بنده میباشد. و اما با همه ی توضیحات بالا و احتساب مالیات و ارزش افزوده، قیمت هر پیامک حدود 17.5 تومان است که این قیمت نیز در بازار فعلی کمتر از همه ی شرکت ها و ارگان های تبلیغاتی بوده و همانطور که میدانید قیمت اصلی یک پیامک بدون احتساب این اسواد و مالیات وارزش افزوده حدود 13.5 الی 14 تومان است حال ما این قیمت را با احتساب سود برای شرکت، انجمن پیام کوتاه ایران، کارمندان و همچنین مالیات و ارزش افزوده، 17.5 تومان قرار دادیم که شما دوستان و مشتریان عزیز مطمین باشید که این قیمت در بازار فعلی کمتر بوده و بسیار ناچیز است و لذا هدف ما خدمت به هم وطنان عزیز و گرامی میباشد.

و اما، مبحثی که باید مورد توجه شما دوستان عزیز قرار بگیرد این است که، قیمت ها به تعداد پیامک ها و کاراکترها نیز بستگی دارد، یعنی اینکه هر چه متن تبلیغاتی شما بیشتر باشد، کاراترهای پیام نیز بیشتر شده و بر قیمت پیامک می افزاید. در تصویر زیر دو کادر کوچک (قسمت هایی که بارنگ قرمز مشخص شده اند) دیده میشود که کادر سمت راست مربوط به کاراکترهای پیام، و کادر سمت چپ مربوط به تعداد پیامک ها میباشد. 

تعدا کاراکترهای پیام اول 70 کاراکتر میباشدکه اگر این عدد 71 شود( یعنی فقط یک حرف به کاراکترها اضافه شود) قیمت پیام نیز دو برابر خواهد شد. همانطور که گفتیم قیمت هر پیام برای هر شخص 17.5 تومان است که اگر تعداد پیام دو عدد شود قیمت هر پیام برای هر شخص دو برابر خواهد یعنی 35 تومان. که در تصویر زیر مشاهده میکنید:


و تعداد کاراکترها در پیام دوم 132کاراکتر میباشد که اگر تعداد کاراکتر به 133 کاراکتر برسد تعداد پیام 3 عدد محسوب میشود( مطابق دو شکل زیر)



 و تعداد کاراکترها در پیام سوم 198 کاراکتر خواهد بود و به همین صورت ادامه خواهد یافت. که ما با توجه به در خواست های شما دوستان و مشتریان عزیز پیام های شما را به هر تعدادی که خواستار باشید ارسال خواهیم کرد. پس نوع متن نیز در قیمت پیامک ها بسیار تاثیر گذار است. به طور مثال اگر شخصی، 1000 عدد ارسال پیامک سفارش داده باشد و تعداد پیامک ها برای هر شخص 1 عدد باشد قیمت کلی این سفارش به این صورت میباشد:

 تومان17500=17.5*1000 

یا اگر تعداد پیامک ها برای هر شخص 2 عدد باشد قیمت کلی این سفارش به این صورت خواهد بود:

 تومان35000=1000*35=2*17.5

حال اگر تعداد پیامک ها برای هر شخص 2 عدد نیز باشد، باز هم نسبت به تبلیغات کاغذی بسیار به صرفه خواهد بود. همچنین اگر تعداد 1 پیام برای تبلیغ شما کم باشد، درنهایت 2 عدد پیام برای هر شخص کافی است و به شما این اطمینان را خواهم داد که تبلیغات شما پس از ثبت سفارش، در کمترین زمان ممکن ارسال شده و قیمت آن نیز بسیار مقرون به صرفه و کمتر از بازار فعلی میباشد.

و در آخر باید بگویم که تمامی تلاش های بنده از برپایی این وبلاگ و توضیحات فوق، فقط و فقط رضایت و اطمینان همه جانبه ی شما دوستان عزیز بوده،همچنین امیدورام که شما نیز کاملا متوجه کارهای بنده و شرکت شده باشید. در ضمن برای اطمینان بیشتر شما گرامیان، پس از ثبت سفارش و ارسال پیامک ها، رسیدی از نتیجه ی ارسال پیامک ها نیز برای شما ارسال میگردد. موفق و پیروز باشید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی